Västervik på Onsdag!

Hej! På Onsdag så ska jag (Lovisa) åka med familjen till västervik för att hälsa på mina kusiner josefine och Emil.
Det ska bli jätte kul! Men jag kommer inte att kunna skriva ngt (så mkt) medans jag är i Västervik. Men det blir samtidigt lättare nu när jag har bloggpaus på min egna blogg (ponyflash.blogg.se). Jag saknar att kunna blogga lite halvbra. Alltså bara blogga när man känner för det. Jag är som en maskin, men ibland så går maskinen sönder och då vet man inte vad man ska göra för att laga den. Så man tar en paus. Men maskinen längtar efter bloggandet, men den går inte att gå tillbaks, för att bloggmaskinen är trasig, och då finns det inget att göra åt saken.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget ovanför här:


Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (endast vi som ser)

Vad heter din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0