Hästlista!

Häst eller Ponny: Ponny
Dressyr eller Hoppning: Tycker båda är lika roligt fast på olika sätt!
Fux, Brun, Black, Svart, Skäck eller Skimmel: Skimmel och fux,svart!

Vilken är din favorithästras: Shetlandsponny,welsch
Favoritsyssla i stallet: Mysa med världens bästa ponnys<3
Favoritkändis i hästvärlden: Rolf-Göran Bengtsson.
Favorithäst i hästvärlden: Totte & sham<3
Favoritridlärare: Denise Danielsson,Lina Tallberger,Ida Tallberger
Favorit hästarna/ponnierna i ditt liv just nu: Tottis & shamis<33


Hur många gånger har du ramlat av: Typ 10 tror jag! 
Har du ridit en hingst: Nej,men Nelson,han var hingst för en månad sen!
Har du någonsin blivit jagad av en häst: Nä, haha!:))


Vad har du för färg på dina ridbyxor: På dom som jag använder mest är svart och vit!
Har du ridstövlar eller ridskor: Både och.
Andvänder du chaps: Jepp
Vad har du för storlek på din ridhjälm: 54 tror jag! 
Hur bra tycker du att ditt stall är från 1-10: 10 :) 
Är hästar ditt liv: Ja, självklart:) <3
Inne på ditt rum, syns det att du gillar hästar: Ja,jag har massor med hästtavlor på väggen,bilder på tottis & shamis på väggen<3

 



Kommentarer
Lovisa

Haha, Fanny, du tog ju bloggshettisarna.blogg.se s frågor;p

Svar: Nej! Jag visste inte ens att hon hade skrivit det,visste inte ens knappt att den bloggen fanns!
Fanny Filippa & Lovisa

2012-07-08 @ 23:19:19
URL: http://sundsvallsryttarnas.blogg.se


Kommentera inlägget ovanför här:


Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (endast vi som ser)

Vad heter din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0